“Nytt” bord og print

Helt fra den dagen jeg fikk det store runde bordet har jeg hatt planer om å bytte ut beina på det. Jeg ønsket at beina skulle være rette, og mye kraftigere enn beina som var på bordet i utgangspunktet. På en byggvarehandel fikk vi tak i en firkantbjelke som vi kuttet opp i riktige lengder, og malte. Nå er bordet slik jeg hadde sett for meg at det skulle bli.

nyttbord (1)

Her kan du se hvordan bordet så ut tidligere. Beina vi tok av bordet har vi allerede brukt til et nytt prosjekt, det skal du få se så fort det blir ferdig.

nyttbord (6)

Et av mine mål for 2015 er å få flere bilder og print på veggene. Første printet ut er “face 1” av Anna Bülow.  Jeg har fått printet inn i en fin svart ramme, nå gjenstår det bare å få hengt det på veggen.

nyttbord (8)

Etiketter: ,