lørdag 1. desember 2012

Årets kalender

Endelig kom dagen som storebror har ventet på. De siste ukene har han tålmodig telt ned dagene til han kunne få åpne første gave i kalenderen!

kalender1

I dag var dagen her, og det var stor jubel i huset da ungene våknet. Både storebror og lillesøster syntes det var stor stas!

kalender (4)

Kalenderen er den samme som vi hadde i fjor. Da laget vi juletreet av en palle som baderomsflisene ble levert på. I tillegg sydde jeg poser, og malte på tall med tekstilmaling. Jeg lurte på om jeg skulle lage en ny kalender i år, men jeg er glad for at valget falt på å bruke den vi alledere hadde. Tror det må bli en tradisjon med “kalenderjuletreet”.

kalender (5)

Det gjenstår fremdeles å pakke inn noen av gavene, men de ligger trygt gjemt oppi posene sine, så da kan jeg pakke de inn litt etter hvert *smil*.

kalender (2)

16 kommentarer:

HusmorDronninga sa...

Utrulig fin altså!

Her var det òg stormande jubel i dag tidleg..
Helst skulle det åpnes flere pakker med èn gang.. men tross alt har det vert lite mas fra 2-åringen om pakkene som henger fremme.. :)

Ha en fin første søndag i advent i morgen!

Klem fra
Kjersti

ved siden av sa...

Lar meg stadig imponere av flotte adventskalendere! Og denne var fantastisk!:) både ideen, timene som er lagt ned i arbeidet og resultatet imponerer! Så god du er:) syns absolutt treet må bli tradisjon...det er det vi gjør hvert år ungene husker;) fortsatt god helg:)

Synøve sa...

Ingen kalenderpakker lenger her i huset - litt vemodig egentlig.....men det treet ditt likte jeg veldig godt - DET kunne jeg tenkt meg:) Klem og nyt tida med ungene - verdifullt!

Har en drøm... sa...

Åååå, så FIN kalender!!
Den likte jeg veeeeldig ♥

Bettina Holst - om kunst, indretning, kreative ideer o.ma. sa...

En af de flotteste kalendere jeg har set!!!! Virkelig flot og super ide med at genbruge den og lave en tradition. Så sparer du også masser af tid...:-)))))

Banebakken sa...

Kjeeempefint!!
....men, hvordan får du det til å stå?
Har du festet det i veggen?

FIN adventssøndag til deg!

Blåbærtua sa...

Heilt fantastisk fine:)

stjerneteller sa...

Fantastisk fin kalender!
Vi har et slags hus med små skuffer fra Panduro som jeg har pimpet litt, og innser at det allerede er blitt tradisjon for eldstemann, så da får vi bare holde oss til det. :)

Heidi (Vidunderleg) sa...

Så fin og flott!! Og for et arbeid du har lagt ned i å sy alle posane! Imponert!

home by linn sa...

så fiiiint! eg jaktar på den "perfekte" adventskalenderen, og denne kjem inn på lista ;) så lurt å sy posar av fint stoff.

hadde vore veldig kjekt å møtt deg, så håpar at det kan passe ved neste bloggtreff :)

fin veke til deg!

-klem

Bolettes hus sa...

FANTASTISK ADVENTSKALLENDER OG DIY-PROSJEKT!!!!!!!!!!!!!!!!

Elisabeth sa...

Herregud så fin julekalender!! Den likte jeg veldig godt :)

Stines Hjem - Livet på landet sa...

Fantastisk fin!!!

Lillekatt sa...

Så utrolig fin kalender!!! Digger den!

Huldra sa...

Så koselig! Denne bør du såvisst bruke som en tradisjon. Herlig var den :)

helen og gutta sa...

så kjekt med tilbakeblikk, og såå utrolig effektive dere var i året som gikk. Du har en utrolig flott blogg, og alltid masse kjekk inspirasjon å hente fra deg og ditt flotte hjem:-) gleder meg til å følge deg videre. klem fra Helen