mandag 26. november 2012

Tilbakeblikk

… på mannens kalender i fjor. Jeg fant en stor grein, støpte den fast i betong, og hang opp hvite papirposer med gaver oppi.

kalender1[4][1]

Den gang da kjøkkenet fremdeles var et skikkelig renoveringsprosjekt… Jeg er glad det ikke ser slik ut lenger *smil*

julekalender_thumb[2][1]

Greinen har vi hatt innendørs siden den gang. Hvor vi har den kan du se HER.

kalender3[4][1]

Årets julekalender til ungene nærmer seg ferdig. Har du laget kalender i år?

10 kommentarer:

home by linn sa...

å, denne var jo eit syn!

her blir det litt enklare ;) pakkar i ei korg, i år som i fjor.

fin kveld til deg!

-klem

Blåbærtua sa...

Så flott den var,du er så flink:))

Klestrollet sa...

Stilig! For førstegangstjeneste på 17 år skal jeg ikke lage kalender i år.... Yngste på 10 insisterte på kjøpekalender!!... Og da synes vel den eldste at hun ikke kunne forlange, så til henne har jeg kjøpt en Flaxloddkalender... Rart.... Men godt akkurat i år fordi vi er inne i en supertravel periode på jobbene våre, både mannen og jeg!...

Hjertebank sa...

Enkelt og fint! Jeg har gaver og planer klare til mine to gutter , må bare få satt det sammen ;-) Men så har jeg fundert på å lage til mannen også i år da... For å overraske litt :-) Vi får se hva det blir til :-) Men siden du nevner kjøkkenet ditt... Venter spent på bilder derfra ;-)

Heidi (Vidunderleg) sa...

Du, det at kjøkkenet ikkje var ferdig oppussa gjorde jo ein fin effekt på biletet!

Ingen kalender her i år (sjølv om me tidlegare har kjøpt til kvarandre!). Kanskje blir det helgekalender i staden!?

Anita sa...

You have a beautilful home, and I love all your creative ideas.

Please take a look at my blog as well.

Anita/Danmark

ved siden av sa...

Så flott adventskalender! Her i huset koser vi oss med farmors broderte m/sjokoladenisser og ellers aktivitetskalender (som jo er til alle fire;)

Liker greina di!

Huis lief huis sa...

Nice pictures! Carolien

Min Lykke sa...

Nydelig lekker!!
Vel jeg skulle i teorien lage kalender men november suste så fort avsted at kalenderen blir en smule forsinket. Heldigvis for meg er mine bare 3 år så de vet ikke at advent begynner allerede i helga;)
Ha en flott kveld
Klem fra Kristin

Maria at inredningsvis.se sa...

WOW vilken mysig post:) Kan man följa din blogg via fb eller twitter??

Vill du se en skön butik med julklappsgodis..kolla in min blogg:)

ha en fin advent

LOVE Maria från inredningsvis.se