torsdag 29. november 2012

Kalendergave og en DIY

I år skal vi kose oss med en julekalender på jobb. Alle handler inn en liten ting, og frem mot jul skal vi åpne en gave hver.

jobbkalender (1)

Jeg har kost meg med å pakke inn gaven.

jobbkalender (2)

Jeg pakket inn gaven i gråpapir, pyntet med mønstrete papir og hyssing.

jobbkalender (4)

Den svarte stjernen laget jeg raskt med ungene sine perler.

jobbkalender (6)

Snille mannen har hjulpet meg med å snekre et lite juletre som vi skal henge gavene på. Vi brukte noen rester av gamle naturslitte planker. Jeg liker så godt detaljene i treet.

jobbkalender (9)

Ønsker dere en fin adventstid!

11 kommentarer:

Miranda sa...

What a great idea! Love this black DIY star.

Åse Marit sa...

Å, digga det juletreet ditt!! Tøff innpakning også. Kos med pakkekalender på jobb:)

Fiin adventstid til deg!

MøbelPøbel sa...

Fineste treet!! Liker at hver plank er slitt på sin måte

Precious Home sa...

Så fint pakket inn, og så lurt med perler!

Ha en fin kveld!

Hverdagen med og uten autisme sa...

Åj, sånn tre vil jeg å ha!
Tror jeg må sette mannen på det ja;);)

englemor sa...

Så utrolig koselig!
Tøft med perlet stjerne på gaven.
Samrt idee!
Å så fint treet mannen din lagde ble da!!!
Sånn vil jeg å ha ;-)

Ønsker deg en fin fredag!
Klem fra Hilde

Har en drøm... sa...

Det blir nok den fineste pakken på jobben, heldig den som får den:))
Og for et flott tre!!
Flinkiser ♥

Jane sa...

Så utrolig nydelig pakket inn, og ikke minst nydelig tre. Love it :)
klem klem

Yvonne sa...

så stilig!! har du laget juletreet selv?

Manuela - Mrs Hardy sa...

kjempefint!
Likte ekstra godt det juletreet, så snill han er som laga det, tøft!!

Lillian sa...

Så utrolig stilig!
FLINK mann du har :)
Klem, L