fredag 23. november 2012

Endelig, etter 1 år

Endelig, etter å ha ønsket meg en svart lysslynge i over 1 år, har jeg fått en!

Jeg ble hoppende glad sist gang jeg var innom Kremmerhuset på Åkra, Amfi. Ved kassen hang det en kjempe stilig lysslynge!

lyslenke (2)

Et supert tips til alle som har det på ønskelisten!

lyslenke (3)

Nå koser jeg meg med å flytte litt rundt på den. For øyeblikket henger den over pulten på kontoret…

lysslynge

Men jeg har også hatt den liggende på trekassen i kjellerstuen…

lyslenke (1)

Koselig nå som store deler av dagen er uten dagslys…

lyslenke (4)

Ønsker dere en riktig god fredag. I dag skal jeg både på julemesse og julebord! Å, som jeg gleder meg!

8 kommentarer:

Bella sa...

Den var virkelig stilig! :) Hm.. tror den må skrives opp på ønskelista! ;) Kos deg på julemesse og julebord!

klem

Fru Mosbron sa...

Rebekka foreslo den til meg og samme dag, kjempestilig!!

Men så har jeg nettop kjøpt Happylights..

Ha en fin dag:)

Blåbærtua sa...

Den var kjempefine:)nydelige bilder som alltid:)
Fin helg til deg!

Heidi (Vidunderleg) sa...

Åh! Så kul! Mulig turen må gå til åkra i næraste framtid!!

Sukkertøy for øyet sa...

Hei og hopp!
Denne var kjempe tøff!!
..passet jo utmerket inn hos dere!
Vi har en slik en på verandaen, veldig koselig!
..men tøft å ha den inne også :)

Ha en kjempe fin helg!

Klem Ida Susanne

ved siden av sa...

Så tøff!
liker så godt kontoret ditt, vi skal snart pusse opp vårt, og henter nok litt inspirasjon herfra ja;)
øsnker deg en fin start på helga:)

Manuela - Mrs Hardy sa...

kjempefint! jeg fant min på clas ohlson :) goood helg til deg!

lindmarkdubland sa...

Så fin!! Det har jeg og sett på! Greier ikke bestemme meg om jeg vil ha den eller happylights sine. Begge er så fine! :)